Irodaszer beszerzés könnyedén
Az embereknek általában az irodaszer beszerzéssel az a problémájuk, hogy csak akkor vásárolnak, amikor valami már nagyon fogyóban van, illetve ha valamiből már kifogytak, és akkor sem vásárolnak sokat belőle, csak éppen amennyire a közeljövőben szükség van. Ez a rossz hozzáállás, és egyébként ezen nagyon könnyű változtatni. Hogy így történik az irodaszer vásárlás, annak meg is van az oka. Mivel csak akkor vásárolunk már, amikor valami elfogyott és nagy szükség lenne rá, így az történik, hogy csak leszaladunk a legközelebbi kisboltba, papírboltba és összeválogatjuk azokat a hirtelen eszünkbe jutó dolgokat, amik hiányoznak, de mivel egyedül vagyunk egy zacskóval, így semmiből nem fogunk sokat vásárolni.
A megoldás, ha tudatosan, még az irodában átgondoljuk, hogy kinek mire van szüksége, és az irodaszer áruházban megrendeljük, így nem kell a cipekedéssel sem szenvedni, az irodaszer házhoz érkezik. A megfelelő irodaszer vásárlásra a megoldás az lehet, ha egy személy magára vállalja, hogy hetente egy alkalommal, például hétfőn vagy pénteken végigmegy az irodákon és felírja, hogy kinél mi van fogyóban, majd összegzi, és megrendeli azokat a termékeket. Így időt, pénzt és idegeskedést is megspórolhatnak az iroda dolgozói, és sokkal kellemesebb hangulatban telhetnek a munkanapok, ha mindig minden kéznél van, a beszerzéssel pedig nem nekünk kell foglalkoznunk